2011年8月23日 星期二

佐敦三德素食館!




今晚,

約咗lonely, 亞mei,好子和我,

齊齊去佐敦三德素食館食齋,

健康又美味呀!



未食嘢之前,

大家又交換禮物啦!

我送給大家的孜然粉和絞股藍茶


好子的中山杏仁餅


亞mei的神奇清潔軟膠


食飽飽,

見班伙記成日係我哋身邊轉來轉去,

好似想趕我哋走,

埋單後,

我哋去咗附近酒店咖啡廳坐咗一陣繼續傾傾傾呀!

未飲咖啡前,

我又發揮我買嘢嘅本色,

去咗裕華走咗轉,

買買買唔停呀!


 
 
 

 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!