2011年8月13日 星期六

香煎鮫魚!

今日,

用咗半日時間嚟摸熟呢個新blog,

又唔係好似blog友仔講得咁差喎,

係就係冇舊版blog咁易用o架啦! 

還掂遲早都會轉咯,

咪早D摸熟佢囉!

有樣嘢唔好係轉咗新blog後,

亞虎仲未有新平台俾我哋出post,

即係話剩係得自己關注嘅朋友仔,

先可以睇到我哋嘅blog呀!

佢哋俾我嘅回覆係:


關於您的查詢,很抱歉,

全新Y! BLOG目前尚無提供此最新文章分類的功能。

不便之處、敬請原諒。

我們建議您將對方加入關注名單,

並透過全新Yahoo! BLOG提供的「最近更新」顯示功能,

直接點選「最近更新」,

以更快速取得關注用戶的最新更新內容。








 


 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 



沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!