2011年7月9日 星期六

梅酒!


呢樽梅酒,  


係舊年4月返廣州時,


嬸嬸專登浸了一大樽俾我,


超重; 


擺到今日,

老公將呢D梅酒分別入樽,


終於可以見到佢嘅真身啦!


老公唔識飲,


倒咗一大杯出嚟就咁飲,


老公話好重酒味,


飲完仲有少少醉添!


我就加幾粒冰,


慢慢品嚐,


好香,


好醇,


唔知加汽水飲得唔得呢???


齊齊飲勝,
賀我今日又完成咗個畢業禮啦!




連大魔怪都鐘意飲喎!


不過18歲以下係唔可以飲酒o架!

 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!