2011年7月20日 星期三

黑珍珠雜果涼粉!

話說我家附近商場成日都有短期攤位,

見到有蘭香子買!

佢哋一樽買$200,

嘩!嚇C我咩,

使唔使咁貴呀!

好在同事幫我買咗一包黑珍珠,

個樣同蘭香子好似,

都係$10,

加埋雜果涼粉和花奶,

正呀!

究竟蘭香子和黑珍珠係咪同類呢???








做法: 用鍋燒熱4-5碗水,將3片片糖煮成糖水待涼;

涼粉切粒,雜果去掉糖水,將涼粉、雜果和糖水放入雪櫃雪凍;


將1湯匙黑珍珠用凍滾水浸5-10分鐘,隔去水份;

食時最出涼粉加入雜果和黑珍珠放入大碗中,加入糖水和花奶撈勻。

 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!