2011年7月3日 星期日

祈祈BB又嚟探姨媽!


妹妹家客廳冷氣壞咗好耐,

上網訂咗部新機起碼大半個月,

都話冇工人開工,

因為要搭棚換機,

好麻煩呀!

所以每逢周六周日和假期,

佢哋一家大細都要搵地方去;

7月1日,

祈祈BB又嚟到姨媽屋企啦!

我攞哂D公仔出嚟同祈祈影相呀!

超超超可愛呀!

影完相,

我哋大人梗係打麻雀啦!

哈哈~天水圍雙煞又發威啦!

妹妹妹夫話我屋企係黑店嚟o架!
 
晚餐都係求求其其咋,

不過都有6餸,
 
但冇湯飲呀!
 
鹽焗烏頭+普寧豆醬

四季豆炆鴨件

燒排骨

 鮑汁花生炆鳳爪
 
蝦仁炒蛋
 
椰菜粉絲煮蝦米
 
 

 
 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!