2011年6月2日 星期四

XO醬帶子蝦仁豆腐!

 
工人姐姐唔知買咩嘢送咗盒百福豆腐,

係硬豆腐嚟o架!


等我摷吓我個百寶雪櫃,


睇吓有咩加落去先!

 
XO醬帶子蝦仁豆腐

材料: 日本帶子2隻(大)、蝦仁12隻、煎釀豆腐1盒、XO醬2茶匙、
 
紹酒1茶匙、蒜蓉和蔥粒
 
醃料: 鹽、麻油和胡椒粉各少許調味:蠔油2湯匙、豉油1茶匙、
 
糖大半茶匙、粟粉1茶匙和水半碗
 
做法: 帶子和蝦仁(切粒)解凍後用醃料略醃15分鐘;
 
豆腐切開6件,燒熱油撲少少粟粉係豆腐面,
 
煎至豆腐兩面有少少燶後上碟;落油爆香蒜蓉加帶子、蝦仁炒至半熟,
 
贊酒和加XO醬炒熟後放在豆腐面;煮熱調味後,
 
將獻汁淋在帶子蝦仁豆腐面,最後灑上蔥粒便成。
 
 

 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!