2011年6月4日 星期六

非一般的常餐!

 
噚日睇報紙,

話D即食麵有塑化劑,

好驚呀!

因為大小魔怪自細都鐘意食即食麵,

不過好彩係我次次煮麵都會先出水,

然後再煮湯包,

咁睇落好似健康和穩陣少少囉!

近排輪到大魔怪鐘意食印尼撈麵,

加埋我嘅精心炮製,

就成為非一般的常餐啦!
不過,

好似漏咗少少嘢,

就係一杯凍飲啦!

 
 

 非一般的常餐
(特長熱狗腸、荷美爾午餐肉、炸雞翼、荷包蛋、印尼撈麵)


 
 
呢隻撈麵好正o架!

有埋炸花生,

特別好味道!
 
 
 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!