2011年6月23日 星期四

白菜木耳豬肉餃!

 
颱風海馬襲港,
 
俾我有2日額外的假期,
 
雖然我只係返半日工,
 
不過唔使返工感覺係好舒服o架!
 
呢兩日早上休休閒閒的,
 
真係要搵D嘢做吓先得!
 
收到家樂牌送嘅禮品包
 
梗係要即刻用啦!
 
今次總共包咗55隻,
 
小魔怪考完試返到嚟,
 
一口氣食咗25隻呀!
 


白菜木耳豬肉餃
材料: 豬肉$25、木耳、大白菜6棵、餃子皮、家樂牌雞濃湯寶一個
 
調味:豉油2湯匙、老抽半湯匙、鹽半茶匙、糖1茶匙、麻油少許、
 
粟粉1茶匙和水少許
 
做法: 首先將木耳浸軟去蒂切絲;大白菜灼熟和瀝乾水份後切碎,
 
將全部材料加入和調味料一齊攪拌,放入雪櫃雪1小時;
 
將豬肉餡包入餃子皮中間部份,搽少少水係餃子皮邊及對摺封好餃子,
 
由右至左輕輕摺疊4下,放在搽有粟粉嘅碟內; 
 
將餃子放入沸水中煮至水滾,加入一碗滿水再煮滾,
 
重覆加水2次後,撈起放入大碗中;燒熱3碗水,將雞濃寶加入煮滾,
 
最後將美味雞湯加入餃子內,灑2-3滴麻油,咁就食得啦! 
 

 
 
 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!