2011年6月30日 星期四

五香肉丁腸仔雜豆炒烏冬!


呢餐所用嘅食物材料,

全部都係屋企嘅存貨嚟o架!

唔使買餸,

簡簡單單又一餐呀!

 

 

材料: 烏冬3包、五香肉丁一罐、腸仔3條、雜豆適量和老抽少許

做法: 煲滾熱水將雜豆出水1分鐘後撈起,放入烏冬出水至軟身,

過冷河備用;燒熱易潔鑊落少許油炒腸仔和雜豆,

加烏冬和五香肉丁炒勻,最後加少少老抽調色便成。
 
我剩係落老抽上色,

咩調味都冇落, 


因為我覺得D五香肉丁已經好夠味啦!

 
 

 
 
 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!