2011年5月27日 星期五

屋企例湯~冬瓜冬菇瑤柱肉粒咸蛋湯飯!

 
夏天我好少會煲老火湯,

滾幾滾嘅湯就最啱我啦!

今日滾咗個冬瓜粒湯,

加埋少半碗飯,

就成為我嘅湯飯啦!

話時話,

呢個冬瓜粒湯係我家例湯嚟o架!



 

材料: 冬瓜2斤、冬菇15粒、瑤柱3粒、梅頭肉$20、咸蛋2隻
 
醃料: 豉油、糖、粟粉各少許
 
做法: 冬瓜(去皮)、冬菇(去蒂)和梅頭肉切粒,
 
梅頭肉用醃料醃半小時;燒熱水,
 
加冬瓜、冬菇、瑤柱、肉粒和咸蛋黃煲1小時30分鐘,
 
最後加埋咸蛋白攪勻,隨個人口味加鹽調味。
 
 


 
 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!