2011年5月21日 星期六

紅酒炆牛肋條!

昨晚唔想兩大支紅酒俾老公當水飲,


我就話用剩番嘅紅酒要留嚟煮餸,


就係咁,


今朝一早用咗支紅酒炆整呢個牛肋條啦!


煮埋少半包意粉,


撈多D汁落去,

就成為我嘅晚餐啦!






材料: 牛肋條2磅、洋蔥半個、甘荀2條、蕃茄3個(大)、
蒜蓉、乾蔥蓉、鹽、薑和紹酒
調味: 紅酒200ml、茄汁2湯匙、雜香草、冰糖適量和水1碗
做法: 牛肋條用薑和紹酒出水備用;洋蔥、甘荀和蕃茄(去皮)切大件;
凍油落Le-creuset24cm湯煲,爆香蒜蓉和乾蔥蓉,
落牛肋條、洋蔥、甘荀和蕃茄炒數十吓,加調味後炆5分鐘轉細火,
炆1個小時15分鐘左右,自行加鹽調味後攪勻熄火,
唔好開蓋繼續焗,臨食前翻滾就得啦! 
(如果用其他煲炆,就起碼要炆2小時以上,仲要加多幾碗水添呀!)



越來越鐘意呢個LC煲呀!
炆牛肋條1個鐘頭多D就炆得好腍,
煲粥煲湯一樣咁掂呀!
真係家有一煲,

如有一寶呀!

 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!