2011年5月12日 星期四

日式照燒豬軟骨拉麵!

响32度天氣下,


我就真係唔想食飯,


不過大小魔怪係飯桶,


無飯不歡呢!


見佢哋有飯食,


我就攞咗包係北海道買番嚟嘅拉麵,


整碗自己嘆吓啦喂!









材料: 豬軟骨2磅、日本拉麵、椰菜和雜豆適量
調味: 淘大日式照燒汁4湯匙、老抽半湯匙和水1碗
做法: 豬軟骨先出水切粒備用;凍油落 Le-creuset 22cm深底鍋,
加豬軟骨和調味炆1.5小時左右;依照包裝煮拉麵後,
把豬軟骨和灼熟嘅椰菜和雜豆舖在拉麵上便成。 
如果用普通煲炆就起碼要加3碗水和炆2個鐘以上,
D豬軟骨先會腍o架!再連軟骨都食埋,
咁就要隔日食啦!再炆仲入味呀!
 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!