2011年4月8日 星期五

洗牙補牙!


呢世人,
我最怕睇牙醫,
每次聽到洗牙車牙時"滋滋"聲,
毛管動呀!
唔係發覺自己有爛牙,
我都唔會去攪佢;
襯依家隻爛牙唔痛,
就要快快補番佢,
到痛時要脫,
仲慘呀!
睇完牙醫啦!
慶幸是我冇蛀牙爛牙,
不過有嚴重牙週病,
仲有超超超多牙石,
牙醫叔叔一路洗,
一路話佢洗到手軟喎,
有冇咁誇張呀???
我想講我痛到喊囉!
牙醫叔叔仲話我刷牙方式唔啱,
要我用牙線、牙縫刷和電動牙刷幫幫手,
加埋藥,
盛惠$480啦!
而牙膏和牙縫刷係藥房買o架!





 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!