2011年4月7日 星期四

中式牛柳!

我鐘意食酸酸甜甜餸好多人都知,


不過呢個中式牛柳, 


我係第一次煮咋! 


因為奶奶唔食牛,


所以好少煮; 


最近係學校訂咗一條阿根廷3/4牛柳, 


$50磅, 


呢條有3.75磅, 


睇落都幾靚, 


唔知好唔好食呢??? 


其餘的牛柳俾我分解咗, 


放咗入冰箱!








中式牛柳
材料: 牛柳、蕃茄3個、洋蔥半個、蒜蓉
醃料: 豉油半湯匙、老抽半湯匙、糖1茶匙、粟粉1茶匙、麻油和紹酒各少許
調味: 茄汁2湯匙、鎮江醋1湯匙、鹽少許、糖2湯匙、粟粉和水大半碗


做法: 牛柳切厚片,用醃料和蒜蓉醃1小時;洋蔥切絲;

蕃茄切件;落油略煎牛柳每面1分鐘至5-6成熟盛起;

爆香蒜蓉後加蕃茄和洋蔥快炒,加調味煮至汁濃,

將牛柳回鑊快炒後上碟!


件牛柳都幾腍喎,
抵食呀!
我和小魔怪對話如下:
小:呢個餸叫咩名呀???
我:中式牛柳囉!
小:一D都唔似中式,有"蕃"茄和"洋"蔥,已經唔係中式啦!
我:好鬼爛呀!

 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!