2011年4月6日 星期三

廣州手信!

 


昨日又去探姨甥女~祈祈BB;


我哋次次去探BB,

佢都係度瞓覺;

但平時,

母親大人話佢大部份時間清醒o架!

仲好鐘意同人傾計,

開始會望住人想講嘢咁!

唔通打麻雀聲會令人瞓覺!

上星期六,

母親大人和姐姐去探住在廣州的叔父,

最近他身體很差,

我哋約定暑假會再上去探望他,

希望等到啦!




這是母親大人給我的廣州行之手信:



  

茶葉



  

雲耳



 
走地雞一隻

 
 
 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  
 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!