2011年4月20日 星期三

香噴噴,熱辣辣嘅鹽酥雞!


為咗要慳多D錢,

(即係打斧頭要更狠呀!)

呢排整嘅餸,

要抵食夾大件外,

都要美味先得o架!

鹽酥雞




材料: 雞髀肉3塊、蕃薯粉
醃料: 魚露2湯匙、老抽半湯匙、紹酒半湯匙、五香粉2茶匙和糖1茶匙
做法: 雞髀肉連皮切成塊狀,用醃料醃1小時;
沾蕃薯粉後落油鑊炸至熟,用紙索油後上碟!

食飯中: (大魔怪和我) 
大: 媽咪,點解妳整得咁好味道o架!妳點識整o架???
我: 吓???我冇師自通囉!其實呢個餸我整過好多次啦! 
不過唔同煮法之嘛!o麥你食唔出咩???



 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!