2011年4月14日 星期四

咖哩魚蛋魷魚鬚!

今日我屋苑會洗水缸,


預咗下午會有幾個鐘冇水o架啦!


所以一早儲定D水,


仲快快手洗和醃定D餸添!


點知到咗4點左右,


忽然間連電都冇埋,


唔知發生咩事,


即刻打俾管理處問問,


佢哋都話唔知咩事,


要了解情況喎!


冇得上網和睇電視,


做咩好呢???


嘻嘻!


整咗呢個食囉!




咖哩魚蛋魷魚鬚

材料: 醬油魚蛋$20、魷魚鬚二盒、蒜蓉和乾蔥蓉
醃料: 咖哩粉1茶匙、豉油半湯匙、老抽少許、糖1茶匙、 
粟粉2茶匙、麻油和紹酒
調味: 蠔油1湯匙、海鮮醬半湯匙、咖哩粉1.5茶匙、豉油半湯匙、 
雞粉1.5茶匙、糖1茶匙和水2碗
做法: 魷魚鬚解凍洗淨抹乾水份,用醃料醃1小時; 
醬油魚蛋出水備用;燒熱鑊落油爆香蒜蓉、乾蔥蓉,  
加魷魚鬚快炒數十下,落少半碗水加鑊蓋焗30秒盛起; 
原鑊加魚蛋和調味煮5-8分鐘,落魷魚鬚煮至番滾, 
用2茶匙粟粉水埋獻便成。
今次呢個咖哩汁,好有街邊拮魚蛋feel呀!唔得啦!我食唔停口添!


 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!