2011年4月1日 星期五

菠蘿甜酸排骨!

我好鐘意食甜甜酸酸嘅嘢,


近排見blog友仔整咁多甜酸餸,

真係睇到我口水流呀!

開胃又好味道,

唔得,我又要開爐啦!







菠蘿甜酸排骨



材料: 腩排$35、菠蘿片、雞蛋2隻、李錦記甜酸排骨醬1包



調味: 豉油、糖、麻油和少少粟粉


做法: 將2隻雞蛋攪成蛋漿;將醃好嘅腩排放入蛋漿內,


再將沾滿蛋漿嘅腩排黏上粟粉落鑊炸至金黃色,
然後放上抹手紙上吸油;臨食前必須翻炸排骨一次
排骨會更加脆口;跟著用蒜蓉起鑊後加排骨快炒,

最後加菠蘿、3-4湯匙菠蘿水和甜酸醬撈勻便成!



 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!