2011年3月19日 星期六

Pancake!

"點解妳兩個仔成日都處於飢餓狀態o架!"
母親大人成日投訴咁話;
我都唔知點解???
我已經俾哂佢哋食o架啦!
餐餐大小魔怪都起碼食2-3碗飯,
不過食完飯冇兩個鐘又話肚餓,
唉!我都唔想o架!
今次整咗個簡單pancake俾佢哋做宵夜。
老公鐘意咩都唔搽,
而我最鐘意搽花生醬和煉奶啦!






材料: 自發粉4湯匙、雞蛋2隻、糖2湯匙和水1碗。
做法: 將所以材料混合,燒熱煎pan,不需落油,將粉糊放入煎pan,
待pancake煎至表面有窿窿出現,輕輕摌起反轉,

煎至兩面熟和微黃便成。

P.S. 呢個份量可以煎6-7塊o架!食完一塊都飽哂啦!
 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  

2 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!