2011年3月5日 星期六

Neway唱K!

 
今日約咗一班blog友仔唱K~Annie、Terryma、EE、如月和我!
EE和如月係我第一次見,
好高興認識妳哋呀!
唱K有buffet食o架!
我哋攞咗好多嘢食,
一面食嘢,
一面唱唱唱唔停呀!



如月仲整咗個蛋糕賀Terryma生日添!
原來生日前後5日去唱K嘅話,
會有香檳送o架!
雖然Terryma過咗啦!
不過我順口叫佢哋送支香檳嚟,
佢哋又送喎!

terryma送的

EE送的

如月送的

  我送給大家的

 
 
 
 
 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  

雀后(添飯)Facebook Fan Page

 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!