2011年3月4日 星期五

棉花雞!

睇番嚟梗3、4、5月嘅星期六,
差不多日日都要返工,
除咗正常當值外,
要開始準備新學年新生面試,
仲要參加教師講座,
朝九晚五,
好攰呀!
今日整呢個餸,
係我鐘意食嘅茶樓點心之一,
不過好耐食過啦!
我將D雞皮起咗,
睇落健康好多呀!




                                                   
材料: 雞扒3塊、魚肚3條、冬菇12隻、薑絲、薑片和蔥
醃料: 蠔油1湯匙、豉油1湯匙、糖和粟粉1茶匙、麻油和紹酒少許
做法: 雞扒解凍去皮後切大件;冬菇浸軟去蒂;
魚肚浸軟用薑蔥出水5分鐘焗10分鐘後瀝乾水份切塊狀;
將所有材料用醃料醃1小時,用大火蒸15分鐘後再焗多5分鐘便成。       
 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!