2011年3月20日 星期日

腰芒!

今日我同老公落元朗買嘢,
去咗俊賢坊買水果,
(即往元朗朗屏村天橋底)
果度有間洋蔥頭,
專賣蔬菜和水果呀!
見到D腰芒都幾靚,
咪買嚟食囉!
自己揀就10蚊2磅,
免揀就10蚊3磅,
點知老細話清貨,
依家益我20蚊7磅喎!
就係咁,
我買咗成籃腰芒啦!
D芒果真係好鬼香o架!
我都忍唔住食咗5個呀!




仲有上次有網友問我呢包紅燒魚柳係邊度買,
都係呢度買o架!
即係長城菜檔和萬寧之間,
有個女人用個大膠袋裝住賣o架!
我仲用10蚊買咗呢包金草檸檬潤潤喉呀!


 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  

雀后(添飯)Facebook Fan Page

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!