2011年3月18日 星期五

大小魔怪的生日晚餐!

 
 
年年我哋都會為大小魔怪做生日,
今年好特別,
因為妹妹啱啱生完BB,
唔方便出遠門嚟我哋屋企,
所以明天決定去妹妹屋苑會所BBQ,
希望唔好落大雨啦!
今日係大小魔怪正日生日,
簡簡單單整咗一餐俾佢哋食呀!

蜜糖香草魚露焗雞全翼

  白汁蘑菇雞絲火腿燴意粉

外買自取$68pizza~菠蘿腸片pizza

 外買自取$68pizza~雞肉蘑菇pizza



蒜蓉包一客


仲加埋支~天地一号陳醋,開餐啦!



 
 
 
 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  

 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!