2011年3月16日 星期三

蒜香排骨蒸陳村粉!

其實我好鐘意食陳村粉,
次次返親中國,
飲茶時一定會叫嚟食,
真係百吃不厭呀!
今日路經元朗,
好似有吸力咁吸我去吳壁記買陳村粉,
真係手快有,手慢冇得買呀!



                                           
材料: 陳村粉1斤半、排骨$30
醃料: 豉油1湯匙、鹽半茶匙、糖1茶匙、粟粉1茶匙、
蒜蓉和豆豉各1湯匙、水2湯匙
做法: 排骨洗淨,用醃料醃2小時;逐塊打開陳村粉和切大段舖在碟上,
將排骨放陳村粉面蒸20分鐘便成。

 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!