2011年3月11日 星期五

紫菜四寶米線!

係咪呢!
我成日都叫大小魔怪著衫o架啦!
次次都唔聽我講,
今朝小魔怪一起身頭暈暈腳軟軟,
梗係感冒啦!
佢又唔肯去睇醫生,
剩係食咗粒必理痛,
唯有請假係屋企休息;
瞓咗一個上午,
佢又開始有精神打機啦!




 紫菜四寶米線

材料: 瘦肉$15、墨魚丸、魚皮餃、蟹柳、紫菜、米線
醃料: 豉油、老抽、糖、麻油調味: 雞粉2茶匙和鹽少許
做法: 米線跟包裝紙上說明出水備用;瘦肉切絲用醃料醃1小時;
燒熱一鍋水將魚皮餃和墨魚丸出水;另煲熱水加調味和瘦肉絲滾10分鐘,
加墨魚丸、魚皮餃、蟹柳和米線煮至番滾,
裝起米線、墨魚丸、魚皮餃和蟹柳,撕一小塊紫菜在碗內,
淋上熱湯便成。        


 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!