2011年3月10日 星期四

鹽焗烏頭魚!

大小魔怪都幾鐘意食魚o架!
不過次次蒸親魚,
都會要求落好多豉油,
有時我都會懷疑佢哋鐘意食魚定鐘意食豉油呀!
今次整呢個鹽焗烏頭魚,
一滴豉油都唔落,
睇吓佢哋鐘唔鐘意食啦!







                                            
材料: 烏頭魚一條、新鮮檸檬3片、胡椒粉、鹽和鍚紙一張
做法: 烏頭魚洗淨後抹乾水份,包括魚身和魚肚,
用胡椒粉醃魚身和魚肚位置,將3片檸檬放進魚肚內;
預熱焗爐15分鐘;把3湯匙鹽放在鍚紙上,將烏頭魚放在鹽上,
再用3湯匙鹽放在烏頭魚身上,將鍚紙封口包好,
放入焗爐用200度焗30分鐘,撕開鍚紙將鹽撥開,界開魚鱗就食得啦!



P.S. 記得叫魚佬唔好打鱗呀!
        仲有D鹽唔好掂到魚肉,
唔係就好咸啦!
 有人會點普寧豆醬嚟食,
不過我覺得咩都唔點都好鮮呀!
  

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!