2011年3月31日 星期四

孖寶飯+紫菜墨魚丸湯!

大家有冇擔心過日本核電廠會有事o架???


我有呀!仲好擔心添!


聽講D輻射已經飄到香港, 
雖然唔算太嚴重,

但始終係毒物,


都係小心D好!


依家局勢咁嚴峻,



係咪真係有得食好食,


有得玩好玩呢???


今日想滿足自己嘅食慾,
整咗個孖寶飯,



仲有紫菜湯呀!



聽講話紫菜可以預防輻射,
呢個我就唔係咁信,
 
不過大小魔怪鐘意飲,



冇計啦!





 孖寶飯~叉燒、紅腸、菜芯

紫菜墨魚丸湯
本來我想整三寶飯o架!
  
點知買返嚟嘅咸蛋一D都唔靚,




仲冇咩咸味添,




激死我啦!



冇咗$5.5呀!



 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  

2 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!