2011年3月3日 星期四

8分鐘~紫菜墨魚丸湯!

一向懶煲湯嘅我,
一個月都唔知有冇煲4次老火湯,
不過間中我都會滾湯o架!
簡簡單單,
呢個紫菜墨魚丸湯就最啱我呢個懶人啦!
仲有依家買嘅紫菜好少有沙,
唔使係爐上烘o架!





                                          
材料: 紫菜1塊、墨魚丸$20、魚濃湯寶一粒、薑2片、4碗水
做法: 燒熱水加魚濃湯寶、墨魚丸和薑片滾5分鐘,
落撕開咗嘅紫菜滾3分鐘左右便成。
 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!