2011年2月7日 星期一

探親之旅~惠州!

 
今次返惠州,
我們一行六人~大伯、姑奶和她的女兒、老公、小魔怪和我,
大魔怪留守屋企等客人來。(其實仍想打機就真!)
我哋好耐冇返惠州,
起碼有6-7年;
記得初初上惠州,
只有近西湖邊的樓高少少之外,
其餘我都是平房咋!
真係冇咩高樓大廈,
出到郊區,
D路都係泥路。
不過依家完全唔同哂啦!
成個小深圳一樣,
道路設備完善,
仲有個超現代化嘅體育場添!

我哋行咗一陣就返老公的堂弟家屋企吃晚飯,
老公食得最開心,
因為全部都係佢鐘意食嘅客家菜,
佢仲叫我好好向弟婦學習添!
今次返嚟最開心係食到新鮮雞啦!
D雞係弟婦養o架!
隻隻都有3-4斤以上,
昨日食個隻閹雞有8斤重,
超大隻,仲好有雞味添呀!
不過雞肉係un咗少少。
大魔怪咁鐘意食雞而冇嚟到,
聽我哋講日日食靚雞,
佢好羨慕呢!

吃過晚飯,
大人梗係打麻雀啦!
小朋友就燒爆竹呀!

昨晚,
我哋食咗其中一隻雞和炒白菜芯,
大魔怪食得好滋味,
仲話好耐冇食咁好味嘅雞,
同冰鮮雞一D都冇得比呀!
至於白菜芯用一個字形容~甜!
不過奶奶就唔鐘意食雞啦!
因為佢話肉un喎!
另一隻我今晚會攞去母親大人度食呀!


 
 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 




 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!