2011年2月5日 星期六

大年初三~赤口!




今日係年初三~赤口。
母親大人未信基督教之前,
每年都會同父親大人去拜車公o架!
唔講妳哋唔知,
想當年我陀大小魔怪1-2個月時,
成日見紅,
攪到我情緒好唔穩定,
日喊夜喊,
母親大人為咗求平安,
所以去車公廟為我求咗一支籤,
籤文我就唔係好記得好清楚,
大意話係龍虎相爭鬥,
不過最後都會逢兇化吉。
後來我哋先知有咗孖B,
而龍虎就代表大小魔怪,
所以話車公真係幾靈o架!
講完一大輪嘢,
呢兩日我唔煮飯啦!
我哋會返中國惠州探親,
唔知到時有冇得燒爆竹呢???

 
 
 
 

 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!