2011年2月27日 星期日

炸雲吞!

上次整鵪鶉蛋燒賣時,
買錯咗廣東雲吞皮,
黃色兼有梘水味果隻呀!
好在我買咗5蚊咋。
見大小魔怪咁鐘意食炸嘢,
整俾佢哋食啦!
嘻嘻!其實我都鐘意食啊!









                                           
材料: 廣東雲吞皮、蝦仁、豬肉碎和蛋1隻(剩用蛋白)
醃料: 豉油、糖、麻油、粟粉和水少許(醃肉)鹽和胡椒粉(醃蝦)
做法: 豬肉碎用醃料醃1小時;蝦仁去殼去腸,用胡椒粉和鹽醃10分鐘;
將半茶匙肉碎加1隻蝦放在雲吞皮中間,在雲吞皮邊搽上蛋白包住餡料,
對角摺成三角形,  燒熱油鑊後轉細火,將雲吞炸至兩面金黃色,
用廚房紙索乾油份上碟。



**溫馨提示:

~包餡料一定要薄,太厚驚炸唔熟。

~包雲吞時要輕輕襟襟餡料,

   等周圍的空氣排出,

   唔係有空氣會令雲吞皮澎漲o架啦!

~食時可以點泰式雞醬或沙律醬o架!


 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!