2011年2月18日 星期五

萃華酒家!

 
今晚去探完啱啱生完BB嘅妹妹後,
母親大人和我好開心,
佢話要去慶祝吓喎!
我哋2個就嚟咗呢間~沙田萃華酒家。
好豪氣咁一人食一隻燒乳鴿,
仲唔要斬開用手撕開嚟食呀!
呢餐2個人食咗$554.5。

馳名沙田萃華燒乳鴿一人一隻,
母親大人話超好食,
不過1隻乳鴿要$86呀!

沙薑雞腳

婆參鵝掌翼

金銀蛋波菜

豆腐花送嘅
各位哥哥姐姐,
我就係羅允祈啦!
我今日先啱啱出世,
重6磅3。

 
 
 
 
 
 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!