2011年1月30日 星期日

又嚟蒸糕~自家製蘿蔔糕!

今朝7點幾,
我帶埋工人姐姐去街市買蘿蔔,
嘩!菜檔已經有幾十人買梗菜,
可能家家戶戶都係今晚團年嘅關係。
今年蘿蔔又係3蚊2斤,
聽同事話元朗有地方賣1蚊1斤呀!
買咗5個大蘿蔔有成10斤幾重,
用咗3個半蘿蔔約6斤,
整咗3個"削"嘅蘿蔔糕,
呵呵呵!我超鐘意食呀!







                                           
材料: 3個半蘿蔔(約6斤)、粘米粉一包(600g)、臘腸4條、臘肉1條、
蝦米4兩、薑數片、冰糖1小粒和浸蝦米水大半碗
調味: 鹽、胡椒粉(按自己喜好落鹽市調味)
做法: 蘿蔔去皮洗淨刨絲;臘腸、臘肉蒸熟切粒備用;蝦米浸軟;
唔使落油爆香臘味和蝦米後盛起;唔使洗鑊加薑片炒蘿蔔絲滾起後加冰糖,
煮至蘿蔔變透明色,(如水多不用加蝦米水)落臘味和蝦米攪勻,
加鹽和胡椒粉調味熄火,將1包粘米粉逐少分4次左右加入蘿蔔絲裡,
不斷攪拌至粉和蘿蔔絲混合為止,隔水蒸1小時半左右便成。
(XO醬蘿蔔糕係蒸完先將XO醬放入面o架!)
 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!