2011年1月7日 星期五

2010-2011聖誕北海道之旅~第四日!

 
2011年1月1日星期六,
今日係新嘅一年,
梗係有新嘅開始啦!
今日morning call推遲30分鐘,
即係7點呀!
由於今日係日本新年,
好多店舖和百貨公司都關門,
所以我哋上午嘅行程係去滑雪場滑雪呀!
今日天氣報告,
係-3度呀!
聽講話如果坐吊車上雪山,
係-9度呀!
有團友上過去話超凍、超大風呀!
我哋唔滑雪,
唯有租個雪兜玩吓啦!

導遊每人俾咗張1200YEN代用劵,
等我哋可以係滑雪場度自己搵嘢食呀!
嚟日本梗係要食咖哩豬扒飯、拉麵和炸雞!

係呢個時候有個小插曲,
就係有位小團友突然發燒,
雖然她媽媽有帶藥,
不過小團友嘔番出嚟,
她媽媽要求導遊小姐帶他們睇醫生;
我哋去到千歲時尚OUTLET購物城之後,
佢哋就搭的士去睇醫生啦!
(問番佢哋睇咗14000YEN醫生,
塞咗粒藥通便,咁就好番哂啦!)
行咗3個幾鐘頭,
各團友都好似未買完咁呀!
尤其D女團友,
個個好似顛咗咁,
如果我老公見到一定唔會嚟呀!

今日我哋住嘅酒店係菓子王國露天溫泉酒店,
有暖水泳池和溫泉浸o架!
D房都幾大。
 
 
 
 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!