2010年12月6日 星期一

沙茶雞翼尖!

 
昨日小魔怪食梗炸雞翼時問:
 
小: 媽咪,點解雞翼冇雞翼尖???
 
我: 雞翼得雞中翼、全翼、雞膇或雞翼尖賣o架!
 
      冇雞中翼連雞翼o尖賣。
 
小: 但係我想食雞翼尖喎!
 
我: 我仲以為你想食咩嘢,呢個好簡單之嘛!
 

 




材料: 雞翼尖1磅半、蒜蓉、乾蔥蓉
 
醃料: 沙茶醬2湯匙、豉油1湯匙、糖1茶匙和紹酒
 
做法: 雞翼尖解凍,用醃料醃1小時左右;落油爆香蒜蓉和乾蔥蓉,
 
加雞翼尖炒數十下贊酒,加2碗半水焗15分鐘,
 
最後加少許鹽調味和粟粉水埋獻便成。
 

 
 
小魔怪見到D雞翼尖時,
 
媽咪,我要大碗裝飯呀!
 
 

 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


雀后(添飯)Facebook Fan Page

 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!