2010年12月3日 星期五

椒鹽三文魚腩!

今日放咗工去百佳買餸,
見到D三文魚腩好靚,
又唔係貴喎,
買返pack先得!
嘻嘻!
我已經充滿Omega-3啦!








                                            
材料: 三文魚腩、炸蒜蓉、雞蛋1隻、粟粉4-5湯匙、椒鹽
醃料: 鹽和胡椒粉
做法: 三文魚腩解凍後,用廚紙抹乾水份,用醃料醃半小時;
燒熱油鑊,將三文魚腩沾上蛋液和粟粉,炸至金黃色撈起備用;
將三文魚回鑊加炸蒜蓉快炒,最後灑上椒鹽調味便成。
P.S. 原本我想加埋辣椒仔落去炒o架!
        可惜D辣椒俾工人姐姐食哂,
        如果唔係呢個餸會更加惹味啦!
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


雀后(添飯)Facebook Fan Page

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!