2010年12月21日 星期二

酥炸椒鹽雞軟骨!

 
今日姐姐和母親大人下午去開茶會,
 
領隊話北海道果邊都幾凍;
 
而且依家日本物價都幾貴,
 
如果要食和牛起碼要6500-7000 YEN;
 
雪場蟹就要13000 YEN啦!
 
睇怕今次我要換多D YEN先得呀!
 
姐姐仲千叮萬囑要我買定雪褲,
 
佢驚凍死我呀!
 

酥炸椒鹽雞軟骨
 
材料: 雞軟骨一磅、蛋1隻、粟粉和椒鹽
 
醃料: 鹽和胡椒粉 
 
做法: 雞軟骨解凍後,加鹽和胡椒粉醃2小時;蛋打發備用;
 
燒熱油鑊,將雞軟骨沾蛋液和粟粉炸至香脆,灑上椒鹽便成。
 
 
呢個酥炸椒鹽雞軟骨,
 
好鬼正o架!
 
一路食一路飲啤酒,
 
冇得頂o架!
 
 

 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!