2010年12月20日 星期一

菜脯肉碎煎蛋角!

呢排食得太好啦!
係時候食番清少少,
等我清清腸胃,
12月29日去北海道食好嘢啦喂!
唉!明天下午2點又嚟開茶會,
不過我返梗工唔去到,
唯有母親大人和姐姐去啦!
今日整呢個蛋角睇落好簡單,
不過就要逐個逐個煎囉!
需要耐性o架!







材料: 豬肉碎$10、菜脯一包、蛋4隻
醃料: 豉油、糖、粟粉和麻油各少許
做法: 豬肉碎用醃料醃1小時;落油爆豬肉碎至熟,
加菜脯粒快炒數十下上碟待涼;雞蛋發勻,將1湯匙蛋液放入鑊裡,
加1茶匙肉碎入蛋液中間,用鑊鏟將蛋餅對摺成蛋角上碟便成。

 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!