2010年12月19日 星期日

火鍋~胡椒豬肚雞煲!

 
依家D天氣乍暖還寒,
一早一晚都係凍凍哋,
大家出街一定要帶件外套呀!
今晚我哋又打邊爐啦!
整咗個我超超超鐘意嘅胡椒豬肚湯底,
今次我獻出我第一次,
第一次買新鮮豬肚煲,
第一次自己洗豬肚,
唔好再講洗豬肚嘅過程,
再講我食唔落o架!
靜靜話俾妳哋知啦!
個頭啖湯正到飛起呀!

胡椒豬肚雞煲

材料: 豬肚1個、排骨$30、雞1隻、胡椒粒$5、扁竹1包、鹽和粟粉
做法: 排骨出水後用少許鹽醃半天;雞洗淨後斬件;
豬肚去肥膏後反轉,用粗鹽反覆洗3次,再用粟粉洗2次,
出水後去豬肚上內白模部份;燒熱一鍋大熱水,
將胡椒粒(開半)、豬肚和排骨煲1小時後,加扁竹再煲多1小時;
撈豬肚切片,隔去胡椒粒後,將湯、豬肚和排骨放在邊爐鍋內,
將雞放入鍋中滾10分鐘,最後加鹽調味便成。
 
 

  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!