2010年12月1日 星期三

紅燒肘子!

上次用現成紅燒汁整紅燒冬菇炆豬肘
我覺得唔係咁啱自己口味,
太甜啦!
於是今次我自己調較紅燒汁,
整完攞去同母親大人、妹妹和妹夫家一齊分享啦!





材料: 豬肘一隻、蒜頭3粒、薑一大片
調味: 老抽2湯匙、蠔油2湯匙、八角3粒、冰糖3粒
做法: 將豬肘出水後洗乾淨備用;燒熱鑊加少少油爆香蒜頭、薑片,
落豬肘略煎後表面,加調味和水炆2小時,加水至豬手面;
中途需要反轉豬肘3-4次,免黐底;熄火焗1個鐘後,
再煲多1小時後熄火焗至臨食時,再煲熱就食得啦!
最後自己加豉油和糖調味,
將紅燒汁加少少粟粉水埋獻淋在豬肘上便成。



P.S. 今次用中式鑊炆豬肘好掂,
        連豬皮都腍哂,
        超多骨膠原呀!
        不過呢個餸又炆又焗起碼要半日。
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

雀后(添飯)Facebook Fan Page

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!