2010年11月21日 星期日

Le-creuset生積?除積!

八卦係我嘅性格,
日日放工返屋企,
第一件事就係開電腦上網,
冇上網一日個心肝仔就會囉囉孿。
果日,就俾我睇到一個blog友嘅網誌,
佢介紹咗一樣係吉之島10炆店買嘅正嘢,
用嚟去Le-creuset頑固污積最啱呀!
因為le-creuset唔可以用強勁清潔劑大力刷,
會損壞煲嘅表面呀!
所以每次炆完餸之後,
我剩係用少少洗潔精和用布抹,
久而久之就積咗D千年污積啦!
係咪咁神奇???
一試咪知道囉!






變身前



變身後
係咪好似新嘅一樣呢!
只要將舊棉濕少少水,
用少少力慢慢擦,
咁就去到D積啦!
我總共用咗3舊棉先清咩D污積。
真係唔該哂果位blog友嘅好介紹呀!
(Sorry,我搵唔番果位blog友添!)
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!