2010年11月7日 星期日

布吉:湘田源酒家

 
今次返中國布吉,
屋企附近又多咗幾間新嘅舖頭食嘢啦!
我哋揀咗間門面較靚嘅,
叫湘田源酒家,
專食湖南和粵菜呀!
我哋唔食得太辣,
所以點咗D已經話唔辣的,
點知......!
總共盛惠174人民幣!

水晶肴肉(超超超辣)

韭菜炒河蝦(辣,不過好好味道呀!)

客家咸雞(正)
            

蒜蓉炒生菜  

生煎包

砵仔飯

青島純生2支

超甜西瓜(送)

  
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 


 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!