2010年11月29日 星期一

客家炆豬肉!

昨日大魔怪睇新聞報告,
知道有個客家炆豬肉嘅比賽,
見到好多高手炆到D豬腩肉好鬼正,
佢即刻話:媽咪,我好想食呀!
就係呢一句,
激發起我呢個客家新抱,
點都要識整幾道客家餸掛。
雖然唔係地道客家菜,
不過連奶奶都話炆得好入味,
老公仲話似食盆菜裡面嘅炆豬肉添!
D豬腩肉連皮炆到入口即溶,
大小魔怪每人添咗3碗飯呀!







                                        

材料: 有皮豬腩肉$50、木耳3塊、蒜頭3粒
調味: 南乳1磚(大)、柱候醬1湯匙、八角一粒、冰糖3粒(小)
做法: 將豬腩肉出水切成大粒狀;凍油落 le-creuset 24cm 湯煲,
爆香蒜頭和豬腩肉,加調味和2碗水炆1小時左右,
加埋木耳落去繼續炆多20分鐘;記得開頭要用中大火,
煲滾後改用小火呀!到食時再番滾15分鐘,如果覺得咸加少少糖調味,
調至啱自己嘅口味。
(如果用普通煲炆腩肉,水一定要過豬肉面慢慢炆2小時或豬腩肉腍為止。)

 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!