2010年11月23日 星期二

蒜頭豆豉炒花甲!

好耐冇逛街市買餸啦!
因為街市通常都係濕淋淋,
我都幾唔鐘意o架!
不過今日見得閒咪去行吓囉!
又俾我睇到D花甲平平平喎!
2斤都係$28咋!
我梗係唔放過啦!
白菜仲平,
$6有2斤呀!




材料: 花甲2斤、蒜蓉、乾蔥蓉、辣椒仔2隻和紹酒
調味: 蒜頭豆豉醬1湯匙、蠔油1湯匙、豉油半湯匙、
老抽半湯匙、糖2茶匙、粟粉2茶匙、1碗水
做法: 將花甲用鹽水浸1小時,等佢吐吐沙先;爆香蒜蓉、乾蔥蓉和辣椒仔,
加花甲快炒數十吓,沿鑊邊贊1湯匙紹酒;落調味後加蓋焗2分鐘,
見花甲全開後,炒多幾下至收汁便成。

                                                     


午餐肉炒蛋



蒜蓉炒白菜

 

  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!