2010年11月2日 星期二

好攰呀~蠔油花雕雞髀!

攰!攰!攰!
呢排學校又有新生入學,
平時乖乖的小朋友,
一見到學校有新小朋友和家長出現,
他們又會開始扭計要搵媽咪呀!
又D仲唔聽話走來走去添!
整個上午我都不停咁郁,冇時停,
做到我好似隻dog dog咁呀!



 蠔油花雕雞髀
材料: 雞髀4隻、薑絲、蔥絲醃料: 鹽和紹酒各1茶匙
調味: 蠔油1湯匙、豉油、糖和粟粉各1茶匙、半碗水
做法: 將雞髀解凍,用鹽和紹酒搽勻雞髀醃半天;
隔水蒸雞20分鐘焗5分鐘後取出,待涼斬件盛碟;
將蒸雞汁和調味煮滾後,放薑絲、蔥絲雞髀面上,淋上雞汁便成。



      脆皮焗燒肉


油菜
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!