2010年11月16日 星期二

魔鬼與天使!

近排因為喉嚨痛和咳,
所以食嘅嘢都好清,
不過身邊就有好多魔鬼引誘我呀!
凍飲、薯片、炸嘢都一律戒戒戒咗幾日,
今日破戒啦!

一口吉列豬扒

材料: 梅頭豬扒4塊、麵包糠、雞蛋2隻
醃料: 豉油、糖、粟粉和麻油
做法: 梅頭豬扒解凍後切粒狀;用醃料醃2小時;
沾雞液和麵包糠炸至金黃便成。


魚肉豆腐卜炆冬瓜

材料: 冬瓜$4、豆腐卜$6、魚肉$10、雞粉1茶匙、蒜頭和薑片
調味: 蠔油1湯匙、豉油和老抽各半湯匙、糖1茶匙、粟粉2茶匙和半碗水
做法: 將豆腐卜切開一半,把魚肉釀入豆腐卜內;冬瓜切薄片備用;
燒熱易潔鑊落少許油煎豆腐卜至金黃色後盛起備用;
爆香蒜頭和薑片,炒冬瓜數下後,加1茶匙雞粉和2碗水炆冬瓜10分鐘;
最後將豆腐卜回鑊並加入調味汁液煮至汁杰成為止。


 炒菜芯
話說我今日放工後等人嚟整洗衣機時候,
無無聊聊之際,
俾我睇到呢包薯片,
食定唔食好呢???
最後我選擇......!
心中魔鬼又出現啦!

 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!