2010年11月12日 星期五

咸鴨腎豬展粥+炒烏冬!

粥,
大小魔怪都唔鐘意食o架!
次次我煲親粥,
佢哋一定會投訴o架;
襯呢幾日食藥食到口淡淡,
剿到雪櫃有幾隻咸鴨腎,
咁就煲咗呢個粥啦!
剩食粥唔夠食,
炒埋個烏冬就啱啱好!

咸鴨腎豬展粥
用 le-creuset 煲煲嘅粥真係好鬼綿,
總共煲咗45分鐘咋!


椰菜紅蘿蔔雞絲炒烏冬
明天,
我間幼稚園會帶家長和小朋友去海洋公園,
作為秋季旅行,
到時影多D相俾大家睇啦!

 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!