2010年11月11日 星期四

日式照燒豬軟骨烏冬!

今日,
我依然失聲,
而且咳和鼻水仲一齊嚟探我添!
本來下午我要留校教手工班,
不過食咗藥後,
個人好似係浮台咁浮浮吓,
都要暫停一次啦!
唔想食飯,
所以整咗呢個嚟食呀!





日式照燒豬軟骨烏冬

材料: 豬軟骨、烏冬2包、粟米粒、螺旋藻、豬骨濃湯寶一個和蒜頭3粒
調味: 日式照燒汁6湯匙、老抽半湯匙和水2碗
做法: 豬軟骨先出水切粒備用;燒熱 Le-creuset 24cm湯煲,
落少許油爆香蒸頭,加豬軟骨和調味炆1小時左右;
螺旋藻預先用凍滾水浸洗乾淨備用;烏冬預先灼熟放入大碗中,
加入豬軟骨、粟米粒和螺旋藻,用3碗水煮溶豬骨濃湯寶後,

加入烏冬內便成。


 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
      

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!