2010年10月9日 星期六

元朗~譚仔雲南米線!

 
上次同同事去咗雲貴軒食紅薯粉,
今次同另一位同事放工去另一間食米線~譚仔雲南米線!
傳聞佢哋嘅土匪雞翼和蒜泥白肉超好味,
我哋點可以唔去試吓呢???
咁啱老公返元朗舊居執屋,
即刻call佢嚟接我哋去食晏呀!

 老公的豬膶米線+酸辣湯底

   我和同事的過橋米線套餐+酸辣湯底

蒜泥白肉

土匪雞翼

食完後,
我和同事都覺得D米線OK啦!
不過個蒜泥白肉和土匪雞翼就麻麻哋,
尤其個土匪雞翼D肉滑就滑,
但唔入味道呀!
而且中間好濕咁,
好似係烚過水先攞去炸,
冇想像中咁好味道囉!

 
 

 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

 

 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!