2010年10月23日 星期六

元朗~石崗咖哩屋!

 
今日完咗個家長會,
同同事落元朗食晏,
我哋揀咗呢間~石崗咖哩屋,
貪佢冇咁多人呀!
我哋叫咗3個lunch set,
加埋一都係$181.5咋!
最梗要係凍飲唔使加錢呀!

                                            小食~洋蔥圈和春卷

                                                      南瓜湯

                                                 串燒五香雞

                                                      咖哩魚

                                                       香料蝦

                                               蒜蓉薄餅和薄餅

                                                         凍飲

 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!